christmas

bonjour

tänkte skriva lite om början på en fantastiskt bra julafton
vid halv tio kom mormor, kusinerna o moster hit :)
fick paket av dom då :)
av kusinerna o moster fick jag en sminkborste o rouge, tack !
o av mormor fick jag pengar o presentkort på sf :) någon som vill gå på bio ? xd
vi fikade o åt gröt.
sen spelade jag, viola o emil buzz xd haha
vi har även dansat juldans, mohahaha
sen gick jag o viola ut i det vita en snabbis.
klockan tre började det absolut bästa med julen, kalle ankas jul !
en klassiker, jag älskar det verkligen ! (a)
ända kretiken är att dom klipper bort vissa BRA delar från typ robin hood mm.
bara för att dom ska kunna lägga in andra delar som i år var toy story 2 o typ prinsessan o grodan ?
dåligt
men sen kom tomten oxå :) hihi
efter det åkte emil, viola o moster lena hem
vi åt fantastiskt god julmat o jag är sååå mätt just nu (a) obs..
aja nu ska vi snart öppna alla andra paket som är under granen ;*

ciao ♥

fel stavat ? haha emmys paket, hon fick PIPPI figurer men dom hade stavat fel en aning



innerhållet i paketerna hitills (a)



kusin vitamin <3


god jul !

-theres-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide