bingolottor ? nope bingolottER xd

hello :)

dagen började redan klockan 10 på gränby centrum.
jag, sanna panna o amanda skulle sälja bingolotter o typ triss xd
de gick bra :)
vi stod där till 1 sen kom astrid, julia o hanna för att byta av oss :)
sanna o jag stannade kvar på gränby för att shoppa lite
när vi var klara kom annika o hämtade oss ;*
sen åkte vi till sannas HEM i vänge
hon flyttar nämligen idag o ska sova sin första natt där xd

good luck !

vi typ bar in hennes möbler o jag hjälpte henne att möblera xd
kul
vi åt mat, pomesfrites o tp kött, gott :)
sen kom mami o hämtade mej -.-
nu sitter jag bara vid datorn o har väll inte så värstans kul..
ska ta en dusch snart ;*




jag




sanna panna o hennes rum ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide