vitamin well sharp

 
Hej! Jag hoppas att ni stått ut med denna kassa uppdatering. Nu är jag iallafall här igen, skrivsugen och redo för bloggen, isch. Har haft en toppen bra långhelg som jag spenderat med människor jag tycker väldigt mycket om. Kändes dock hemskt idag när en lång skoldag väntade och ett kommande nationellt prov lite senare i veckan. Tack och lov är det inte mycket kvar av skolan nu vilket känns awesome. 
 
Förövrigt har jag precis tagit årets första löprunda i elljusspåret. Perfekt väder, perfekt musik i öronen och en icke perfekt kondition. Har slarvat med träningen och måste erkänna att jag inte har varit på gymmet på över två veckor. Vilket suger, enormt. Var iallafall jätteskönt att få springa av sig och nu har jag precis kommit in efter att ha avnjutit en vitamin well med den nya smaken melon. Hett tips! woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide