2013-05-07

pic; från ungifär ett år sedan

Vill först och främst be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har rätt mycket på g just nu vilket gör att mina prioriteringar inte riktigt hamnar på bloggen. Hur som helst har iallafall denna dag varit underbar. Hade sovmorgon och efter det en lektion innan dagen var slut. Halv tolv slutade jag alltså. Halv tolv. Perfekt timing med vädret. Så jag satt helt enkelt ute i solen och njöt. Senare mötte jag upp tjejerna för en tur på stan. Bokade även in en klipp och slingtid i slutet av maj vilket känns toppen. Behöver verkligen fräscha upp mitt hår nu innan sommaren. 
 
Sist men inte minst hann jag med att jobba lite extra på landings vilket jag bugar och bockar för. Nu däremot är det plugg som gäller. Imorgon har jag historia prov och det måste gå bra. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide