on top of the world

 
poncho h&m, linne spanien, byxor ellos.se, skärp forever 21, skor converse, tygkasse weekday, brillor spanien

Mådde bra i solen idag och mådde ännu bättre av att ha en ledig dag från jobb och plugg. Efter skolan drog jag och Kajsa
till friskis och gymmade. Efter det mötte jag upp tjejerna för lite mys på the stork. Åkte hem för middag med la family 
och överraskades av att mamma hade varit så underbar. Kom hem till ett nystädat rum vilket var så skönt!
Hinner verkligen inte med allt så att hon varit snäll och städat alla ytor på mitt rumt kändes toppen. 
Nu är jag nyduschad och redo att spendera de sista timmarna på denna dag i sängen. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide