mumsfillibabba

 
Har haft en skön skoldag som slutade 12.25. Älskar torsdagar mest av allt. Drog ner till Landings och knappade lite
mer på kassan och börjar i stort sett få in snitsen just nu! Nästa steg blir nu att lära mig vika kartonger fort och sen lära mig
namn och ingredienser på alla bakverk och bröd osv som vi har... Haha plus att kunna dom på engelska.
Blir att ligga i hårt med glosor i helgen!
 
Betade även av ett pass på frisikis bestående av crosstrainer och arm samt mag övningar.
Nu sitter jag hemma, med de som finns på bilderna ovan framför mig. Blir sugen på att införskaffa mig snygga träningskläder.
Tyvärr är min budget strängt stängd för utkomster just nu så det får vänta, men till andra där ute som känner att träningssuget 
inte riktigt är på topp kan jag tipsa er om att handla lite snygga träningskläder! Det gör en super taggad och det hela mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide