brist på tid och ork

hej:
hur var det att jobba på my safety? 
rekomenderar du jobbet?
 
Svar:
My safety va ett extremt tidskrävande och rätt jobbigt jobb. Man sitter i fyra timmar och ringer ringer ringer med 15 min rast. 
Det var väldrigt krävande på energi vilket tyvärr inte passade för mig just nu.
Jobbet i sig är det egentligen inget fel på och om jag hade haft tid hade jag absolut fortsatt att jobba där.
Personerna och alla som jobbar där är sjukt trevliga och sköna så auran kan man absolut inte klaga på!
Men som sagt pallade jag inte med pressen att jobba 4 timmar, tre dagar under skoldagarna och sen har jag ju trots allt två andra jobb också vilket gör det lite mer okej för mig att sluta. 
Om jag däremot inte skulle haft något jobb hade jag absolut satsat på My Safety då det är ett bra jobb,
dock gäller det att inte ta åt sig av olika personers responser under samtalen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide