silver lake

Efter att ha klarat av ett spanska prov och faktiskt överlevt samt en hel skoldag åkte jag ner på stan.
Köpte detta snygga träningslinne inne på gina tricot där dom förövrigt hade väldigt fina saker. Träffade allt och alla
på stan idag kändes det som, bla Axel, Simon och Markus som skulle gå och fika. Jag hängde med och blev plötsligt tilldelad
titeln som Theres. Dom tre vännerna och Theres. Vi snackade och hade det bra iallafall tills jag drog mig mot
friskis tillsammans med Nea. Spinning - Medel pass stod på schemat och FYFAN VA JOBBIGT DE VA!! 
Super kul men herregud så jag svettades, frääääääscht tänker ni säkert nu men fuck you all. Så va läget, punkt.
Är nu hemma, trott som jag vet inte vad och duschade för inte så längesen. Ska snart släcka för idag så att jag är pigg
till imorgon. För vet ni? DÅ ÄR DET FREEEEEDAG. hihi hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide