r-o-c-k me again

Två dagar har gått och jag är redan död.. Träffade iallafall tjejerna efter skolan idag vilket var lika mysigt som alltid.
Vi fikade på storken och hängde i paradiset. Fick även med mig en free bra, en ny tygpåse (behövligt) och en tränings t-shirt.
Imorgon ska gymkort införskaffas vilket kommer bli awesome. Behöver verkligen kötta lite.
Har iallafall precis sökt jobb på Max.. haha och fixat i ordning ett cv som jag ska ta och dela ut på stan i hopp
om att hitta någon som vill ha mig.. Känner verkligen att jag behöver ett jobb utöver mitt städjobb om jag ska kunna
göra allt som jag vill i sommar och samtidigt överleva nu. Tror ingen förstår hur viktigt det är för mig att shoppa.
Det är som en drog, går bara inte att sluta........ Nu ska jag borsta tänderna, sjunga till one direction och sen sooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide