myspys

Har idag klarat av första dagen i skolan, positivt att få träffa alla underbara personer i klassen. Negativt att behöva
sitta på långa lektioner. Efter skolan drog jag in på myrornas en sväng, fick med mig 3 fynd och en Sofia 
på köpet. Vi gick och mötte upp Becco på årummet dit även Hanna kom lite senare. Efter dagens händelser
va det precis vad som behövdes då jag rent ut sagt är tom på ord. Iallafall så tog jag bussen hem och
ett stycke Astrid och ett stycke Amanda på det. Vi kollade på film och mös och nu är det bara jag och mandis 
kvar. Vi har (eller iallafall jag har) gråtit framför The Vampire Diaries och smuttat på en smoothie. De va allt för mig, tack & hej
 
Dagens citat: Chicks before dicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide