dag 2

Ännu en skoldag avklarad och det ser ändå ut som att denna termin kommer bli väldigt bra. Mer sovmorgon
åt mig och från och med vecka 10 och ett tag framåt kommer jag på tosdagar sluta 12.25! Jag bugar och bockar för det.
Efter skolan drog jag iallafall till jobbet och tjänade lite cash, efter att ha varit ledig hela lovet
från både skola och jobb va det faktikst ganska skönt att få komma tillbaka. 
Nu har jag däremot precis duschat och är i stort sett redo för att släcka lampan och sova! 
Och hörrni! IMORGON ÄR DET FREEEEEDAG! woop woop
 
PS. TILL ER SOM KOMMENTERAR INLÄGG MED EVENTUELLA FRÅGOR
OCH SOM VÄNTAR SVAR. JAG SVARAR I SAMMA KOMMENTARSFÄLT 
SÅ GÅ IN DÄR OCH KIKA EFTER VAD JAG HAR ATT SÄGA TILL ER BABES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide