onsdag

 
usa 2012

Hejsan fina läsare! Ni anar inte hur trött jag är, gårdagen var lååång. Efter skolan satt jag på utbildning till My Safety från 15.00-21.00 och de va sex långa timmar.
På måndag ska jag arbeta där för första gången och det känns helt okej. Allt för pengarna.
 
Dagen började med allsång för min lillebror som idag fyller 4 år.Skola och efter det gym. Hem och en snabbdusch i högsta grad.
Födelsedagsmiddag och fika (dock inget fika för mig då jag IDAG har varit godis/bakverk och läskfri i 4 månader!!!)
Nu latar jag mig i sängen och försöker samla lite energi. Ska ut till köket snart och baka kolakakor till klassen som
vi imorgon ska sälja på Kattes musikal 19.00! Ska skynda mig ut i köket och baka dom där kakorna nu så jag får sova sen! Bye
 
PS. ÄR SÅ SJUKT JÄVLA GLAD!!!! THE SCRIPT KOMMER TILL PEACE AND LOVE!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide