happiness

 
Sov så gott inatt och vaknade upp utvilad och pigg. Efter en helt ok skoldag besökte jag gymmet där jag köttade på.
Nu har jag duschat, käkat och kollat på the vampire diaries, bokat boxning på torsdag och gjort mig redo för sängen.
 
Bjuder även på en bild från USA då jag just nu sitter och kollar på bilder från när jag var där i somras. 
Lyssnar på depp musik till det och fäller lite tårar pga att jag saknar det så mycket.
Kan däremot glädja mig åt att jag kanske kommer flyga tillbaka redan denna sommar!(!!!!!!)
 
Sist men inte minst vill jag meddela att mitt jobb problem som jag hade igår förhoppningsvis är löst! Ny intervju,
ny tid och ny plats. Uppsala denna gång och imorgon ska jag visa dom min bästa sida! Har även kirrat en prao på torsdag
nästa vecka på Landing. Ni anar inte hur taggad jag är på att jobba. Behöver samla och skramla ihop massvis med
riksdaler om jag ska kunna leva ett bra liv i sommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide