fan va irri

Hej babes, mobilblogg här. Är hemma hos Kajsa och sover även här ikväll. 
Slutade som sagt 11.45 idag och efter de filmade vi in en scen till vårt engelska projekt där vi gör en parodi på Twilight.
Drog mig sedan vidare till gymmet efter att ha haft en hel lång vilohelg från träningen.
Kan även meddela att jag förra veckan sökte jobb på my safety (telefonförsäljare) och att de idag

ringde och gav en intervju till mig imorgon klockan 3. När jag sedan fick ett bekräftelsemail med vägbeskrivning

osv upptäcker jag att jag på något konstigt sätt fått jobb i Stockholm ist för Uppsala..
Känner bara fan, helvetes jävla skit samt HAHAHAHAHA. Ska trösta mitt näst intill arbetslösa jag med

ansiktsmask och filmmys med Kajsa nu samt en extra lång sovmorgon imorgon. Ha en bra kväll, natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide