amaghaaad

 
Hej fina ni! Idag har min dag sett ut som följande: vaknade vid 11 och fixade i ordning frukost. Tog bussen in till stan med tjejerna efter det för att åka till jobbtet och göra mitt. Efter att lite chash hade tjänats in åkte jag vidare till
Ekeby för att träna, 40 min crosstrainer och sen körde jag armar i hopp om att någongång kunna göra 2 hela armhävningar på tå. 
 
Är nu nyduschad och fräsch, redo för sängen och candy crush. Imorgon är en viktig dag för moi. Jag ska nämligen praoa på
Café Landings i hopp om att få jobb där varannan lördag de kommande månaderna.
Hoppas verkligen de går bra då jag verkligen behöver pengarna! Ni anar inte hur hård min budget är nu fram till sommaren.
200 svenska riksdaler ska få mig att överleva varje månad, resten av pengarna går raka vägen till sommar 2013 burken. 
Inombords lider jag men när man verkligen tänker efter så är det helt klart värt det för min sommar kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide