weekend

Min energi kan förklaras som en synonym till sengångare. Har iallafall fått mycket sömn, kanske lite för mycket.
Är i princip nyvaken då jag gick och la mig efter frukosten igen. 
 
Gårdagen måste ha varit en av de mest effektiva dagarna jag någonsin spenderat min tid på. Gick i skolan, jobbade, gymmade och solade.
Efter det åkte jag hem med cirkus 45 minuter på mig att hinna duscha, äta och fixa mig. Hann jag? Klar jag gjorde.
Träffade tjejerna på stan och sedan fortsatte vi vår färd mot Eriksbeg och en fiesta. Har ej så mycket att säga om den förutom att de va
tur att jag hade mina tjejer att umgås med. Resan fortsatte iallafall och pausades på donken för käk. 
Efter ett tag satt jag slutligen forever alone i väntan på bussen (som gick ca 2 timmar senare). Som tur var kom ett par ur goa
Göteborgare och gjorde mig sällskap så att tiden rullade på lite fortare (<3).
En regnig promenad till centralen tog mig sedan hem vid halv tre, väl hemma slocknade jag på en gång.
 
Från en super effektiv dag igår till världens slöaste dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide