walk of shame, walk this way

 
Glider runt såhär just nu. Har haft en sån där effektiv dag igen. Jag är på G med andra ord. Livräddningen och simningen va inte så farlig.
Vi slutade tidigare än planerat och med 3 timmars håltimme bestämde jag mig för att dra och gymma. 
Hade sedan tre lektioner och slutade fyra. Är nu super glad över att jag gymmade under den där håltimmen då det sparade massvis
med tid nu. Är iallafall hemma och njuter av att vara "pluggfri". Det är iallafall vad jag ställt in min hjärna på idag. 
Har spanska prov på torsdag men det får vänta tills imorgon. Ska städa upp lite på le rum och sen sova tidigt. 
Nu ska jag springa ut till köket och hämta en till kiwi så att de börjar klia ännu mer i hela kroppen. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide