pink flower power

Hola. Jobbade och slet igår, bra gick det och blev belönad med att få mitt lönebesked. Åkte till Manfred med trötta ben och lite energi.
Lovisa och Manfred bjöd på mat och trevligt sällskap. Efter en biltur osv var det iallafall bara jag och grabbsen kvar hemma
hos Manfred och vi hade det allmänt bra bara. Åkte hem i skaplig tid så att jag nu idag skulle vara mer levande än död.
Idag väntar tre timmars jobb på landings och sen plugg. Söndagsångesten börjar krypa fram och jag önskar att min
dröm om att bli utkickad från skolan inatt var sann. Ha det bra babes. 

Kommentarer
Postat av:

Hej, hur fungerade det när du sa upp dig på mysafety? Var det lång uppsägningstid eller kunde du fylla i ett papper och gå dagen efter typ?
Och så hur funkade det med lönen? Fick du ut den trots att du sa upp dig och vilket datum var det löneutbetalning? :)

2013-04-07 @ 16:04:15
Postat av: Theres Bergström

Hej! När jag sa upp mig gick det super fort. Visserligen hade jag bara jobbat där i 3 veckor vilket tror jag gjorde att de gick fortare. Om man jobbat där länge och om man är duktig antar jag att dom har en viss uppsägningstid (tror det är en månad). Men när jag sa upp mig gjorde jag de på en måndag och tisdagen dagen efter gick jag dit och skrev på papperna. När det gäller lönen har jag fått en liten del för de jag jobbade i februari men resten borde jag få nu i slutet av april (den 25-27 sker löneutbetalningen). Hoppas du är nöjd över svaret! Kram

2013-04-07 @ 20:11:19
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide