launa me grauna

pic; oldie
Hade hoppats på fint väder denna tisdag men nej. Åkte iallafall och tränade imorse, träffade även på Julia på gymmet så umgicks lite med
henne istället för att köra i min ensamhet. Duschade och njöt en stund i bastun (det bästa som finns efter träning).
Började halv tolv idag och slutade tio i tre vilket gjorde att denna dag blev kort, men jag klagar inte. Det var välbehövligt.
Jag och Hanna knallade vidare till stan och mötte upp Becco. In på resman befann sig sedan tre (???) ressugna tjejer. 
Fick lite info och hjälp med hotell osv så om allt går som de ska kommer vi boka på fredag! woop woop
 
Nu är jag iallafall hemma och gör ingenting. Skulle behöva plugga spanska men helt seriöst så orkar jag inte det.
Istället ska jag köpa ett par skor som endas har existerat i mina drömmars drömmar och sjunga till denna låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide