holding on and letting go

jacka kappahl, transparent skjorta h&m, kjol gina tricot, skärp forever 21, tygpåse weekday, armband karlssons, skor converse

Har klarat av första dagen i skolan som även var hemsk. Började med idrott och sedan väntade 4 lektioner till varav den sista var spanska.
Slutade fyra och åkte hem tröttare än någonsin. Har inte hunnit med någonting och måste nu börja sätta igång att skriva mitt tal.
Har iallafall lämnat in min planering och ämnet jag valt att skriva om är skönhetsideal (i framtiden). Måste dock slå igång min hemska
skoldator då jag känner att denna älskling som jag sitter och trycker på just nu inte mår topp notch. 
Måste börja lägga undan pengar till en nu dator då denna nu varit med mig i sisådär 3 år och börjar bli gammal och trött. 
Ska iallafall ut och koka en kopp te och sedan fokusera på svenskan nu. Hörs later. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide