hipp hurra, du fyller 18 idag!

Lars legenden, 18 jävla år. Firade kvällen med att överraska födelsedagsbarnet. Sedan bjöds det på tacos och presentöppning.
Kan stolt säga att min present eller kanske mina presenter*** var bäst. 
Fortsättningsvis så blev det bowling men pga att jag är minderårig fick jag säga adjö och låta resten av gänget fortsätta fira Lars.
Åkte hem i lagom tid vilket var super skönt då jag förövrigt jobbat hela dagen. Skulle åkt iväg på konfaläger
men med brist på energi så fick sängen och sömnen gå före. Under hela veckan borde jag egentligen tänkt "låt sömnen gå före"
men något har varje gång gått fel så det har blivit i stort sett tvärtom. Nu ska jag beta av ett avsnitt av the vampire diaries sen sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide