fear is stupid, so are regrets.

 
Godkväll. Brev precis hemskjutsad från att ha hängt några timmar hos Jens med grabbsen. 
Ska göra mig redo för sängen och sedan sova. Imorgon väntar sex timmars jobb på landings vilket kommer resultera i en 
mycket trött Theres. Fy satan vad detta lov har gått fort, för fort. Måste även börja planera mitt svenska nationella tal som
jag ska hålla på måndag. Temat är framtiden och helt ärligt har jag absolut ingen aning om vad jag ska skriva.
Har ni tips? Skriv det gärna. Är i desperat behov efter hjälp. 

Kommentarer
Postat av: Jenny köppä

Berätta om något känsligt då blir de väldigt gripande och intressant. Det gjorde jag i ettan och vi hade ämnet relationer, jag berättade om min ganska så trasiga familj och fick b (skulle fått ett a om jag inte tittade mot tavlan och pratade samtidigt en gång -_-' )

2013-04-05 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide