crazy baby, there ain't nothing like you

Godkväll. Blev en skön och slapp hemma kväll för mig och den har spenderats tillsammans med fast five. Har haft ett
litet fast and furious maraton för mig själv då jag i början av veckan när jag sov hos Manfred blev sjukt sugen på att se
allihopa. Vi kollade nämligen på en av de fem filmerna men pga för trötta ögon somnade jag då. Nu har jag iallafall klarat
av att hålla mina ögon öppna till fem filmer under två dagar så nu får det gärna bli den 22 maj. Då kommer nämligen film numero 6 ut på bio. woop
 
Nu ska jag springa iväg och borsta mina tänder, sen väntar lite candy crush innan jag ska sova. Imorgon blir det jobb. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide