alla kan inte vara så bra som oss

Umgicks med mina älsklingar igår hemma hos Amanda. Senare hamnade vi på en fiesta som inte direkt var något att
hänga i julgranen. Slumrade in i en dubbelsäng tillsammans med tre fina tjejer runt ett/två tiden med lite små skråmor på kroppen.
Vissa människor är verkligen dumma i huvudet och det värsta är att man själv inte kan ändra på det. Jag är iallafall glad
att jag är jag för jag tycker jag är bra. Precis som mina tjejer är, bra. Eller nej, bäst (efter mig).
 
Imorse var jag iallafall trött och icke utvilad, åkte hem och solade samtidigt som grannarna mina måste tyckt att jag var
dum i huvudet. Nu är jag tack och lov lite brunare, lite finare, lite fräschare och lite piggare. xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen var det ju det där med att det var flera stycken som gick emot en ensam, och du kallar dig själv bra? Du får det att låta som att det var duktigt gjort av er att slå ned någon. Du kanske borde berätta hur det egentligen låg till.

2013-04-05 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide