skolfoto

Okej... vart ska jag börja?.. Kan förvarna er och säga att dagen har varit KAOS.
Började gråta imorse för att min mobil efter upptaderingen av iOS6 aldrig startade på kvällen.
Lät den därför ladda under natten så den va klar till morgonen. Problemet var bara att den
inte hade laddat och att man inte kunde göra någonting, det såg precis likadant ut som på kvällen.
Detta + pms ledde till en gråtattack och ja jag vet inte vad. Resten av dagen flöt på helt okej annars.
Vi fick hämta ut våra skoldatorer och ja hål i er nu... Efter att vi hämtat ut den och varit på en svenska 
lektion så går jag till mitt skåp, hämtar mina saker och sen ska jag bara gå på toa innan 
jag ska dra mig vidare mot jobbet. När jag gått cirkus 400 m för att bli upphämtad av mamma
kommer jag på "SHIIIIIT MIN DATOR!!!" får då springa 
(gör det tjockare med tanke på att jag är sjuk också) tillbaka till skolan i hopp om att datorn 
ska vara kvar. Tack och lov hade inte någon dum filur hunnit ta den så jag blev återförenad
med min skoldator igen. Det konstiga var att jag redan imorse visste att det skulle bli
en helt förjävlig dag och det läskiga är att jag hade rätt. Kan iallafall avsluta detta 
inlägg med att säga att min mobil är tillbaka i livet och min skoldator befinner sig på mitt rum.
Frid och fröjd helt enkelt. Nu ska jag attackera soffan med en kopp te. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide