myspys


Igår ändrades planerna för mig väldigt fort. På 5 min var jag tvungen att hinna duscha samt klä på mig
+ lite mer inräknat och sen hade jag yttligare 5 min på mig att springa till bussen.
Jag ska tillägga att jag hade värsta förskylningen, huvudvärk och mådde piss också.
Men vet ni vad? Jag hann!!!! Är så jäkla stolt över mig själv så det finns inte.
Åkte iallafall till Sofia där även Hanna var. Vi hade en väldigt nödvändig tjejkväll och lite
senare kom även Becco. Har iallafall umgått med mina änglar och haft det super mysigt.
Idag (söndag) vaknade vi upp vid 10 tiden och sedan dess har jag totalt kanske gått 200 m.
Men söndagar är till för att dega på så nog har vi levt upp till det. Hejsvejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide