lördagsmys


Fortfarande så jäkla sjuk, har precis ätit lite. Lever annars på alvedon, ipren, nässpray och
filmtittande. Klar med Arn filmerna som jag förövrigt storbölade till. Haha?
Nästa film på tur blir The lucky one. En av dom finaste filmerna som finns. 
Så ser min lördag ut, förmodligen min söndag också. Ska ringa och tacka nej till matchen
mot UIF imorgon också, mycket motvilligt gör jag det... Hatar att vara sjuk!!!
Jaja dags att attackera sängen, är hemma själv också så ska mysa med min lilla bebis (skrållan).
Bäst att skriva skrållan så ingen får tankarna på annat... Tänkte skriva en väldigt opassande sak nu
men jag tror vi hoppar det, kör på ett hejdå party hard tonight istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide