inställd match

 
back in the days

Matchen idag blev inställd så motståndarna blir tvungna att lämna vo och vi får 3 poäng.
Inte helt fel att vinna utan att äns behöva anstränga sig. Hinner förövrig till Nea i tid ikväll då
också så för mig va det rätt så positivt att matchen blev inställd också. 
Ska på middag med tjejerna i klassen vilket kommer bli mys. 
Nu ska jag däremot kolla på snabba cash och mysa i min säng medans
regnet faller ner utanför mitt fönster. Ååååh va poetiskt sagt av mig. XOXO

Kommentarer
Postat av: Simona ågren- 13 år

hehe, härligt & vinna utan att göra nåt :D

2012-09-29 @ 18:39:38
URL: http://simonis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide