happy wednesday

Tjabbatjenahallå! skolan flöt på bra, gick 40 min tidigare pga att jag skulle till vårdcentralen.
Fick resultatet att det var ett virus... Dom och deras jävla virus.. Jaja ska fortsätta leva
på te, alvedon, halstabletter och kokilana. Drog iallafall tillbaka in till stan sen för att
träffa min saknade Paulina. Vi mös bara hemma hos henne och uppdaterade varandra  på nuläget osv.
Var för länga som jag träffade henne så därför utmärker jag det till dagens höjdpunkt.
Nu är jag hemma och pluggar, har spanska till imorgon så tränar glosor och läsning.
Sitter även med ricinolja i håret samt en kopp te i handen, håller även på att uppdatera min
bebis så den går från iOS5 till iOS6!!!!!! byeee
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide