2012-09-17

från arkivet

Happy monday!! eller? vet inte riktigt om jag kan hålla med om det.
Har iallafall haft en händelserik helg med både det ena och det andra så ska ändå bli
skönt att få koncentrera sig lite på skola och plugg nu. Efter dagens lektioner som varade ända 
till 4 *suck*... åkte jag ner på stan och mötte upp flickorna. Vi handlade lite mat och tog sedan
bussen till becco där vi fixade middag och hade mysprat. Mammsen hämtade upp mig vi halv 8 och
sen det att jag kom hem har jag kollat på x-faktor med en kopp te i handen och ricinolja i håret.
Nu har jag precis duschat och näst på att göra listan står sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide