work

 

Gick upp 06.30 imorse och åkte till jobbet 40 min senare. Har packat flera hundratals

pepparkaksburkar hela dagen så är helt slut. Imorgon och på onsdag är det däremot

en stor order med pärmar som ska fixas vilket är bland det värsta. 

Får så jäkla ont i nacken av att packa dom där jävla pärmarna. Det som håller mig vid liv är pengarna.

Utan dom vet jag inte vad jag skulle göra. Perfekt att få jobba nu innan jul också

så jag har råd med julklappar och saker på mellandagsrean.

Nu ska jag däremot kolla på prision break och chilla resten av kvällen.

Till er andra partypinglor säger jag bara kbk! Hejsvejs

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide