myskväll

 
 
Blev ändrade planer för ikväll, ingen spa-kväll utan det blir häng här istället. Tjejerna kommer om lite mindra än 
en timme och jag sitter i min säng i morgonrock och ansiktsmask. Har ätit och kollat på prision break men
nu är det väl dags att iallafall sätta på sig ett par mjukisbyxor. Solsidan med fruktsallad väntas för mig ikväll.
Jag och Amanda har slagit vad om att inte äta godis, bakverk eller läsk och den som först gör det blir av med ett
plagg i garderoben i en månad och när de gäller plagg kan det gälla vad som helst! Så hon kan glömma att hon ska vinna!!
Tävlingsgenerna kommer fram och då ska ni passa er. Så Amanada bered dig på att förlora! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide