klirrat och klart

Ja för er som inte vet hur mitt rum ser ut i vanliga fall blir ju detta ingen skillnad men för er andra kommer det säkert som en chock. Jag själv är iallafall i chock. Älskar speglar, de är bland det bästa jag vet fast måste erkänna att detta känns lite för mycket. Jaja jag vänjer mig säkert av att vakna

upp och se min snygghet varje morgon. HA HA

Behöver iallafall en garderob för alla mina kläder och med tanke på att denna blev gratis så va det ju ännu bättre! Får se hur jag gör i framtiden men just nu kommer det se ut såhär på mitt rum! Godnatt babes


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fick du den gratis?

2012-10-04 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide