hard work

 
Bästa skoldagen på länge. Inställd engelska vilket ledde till att i stort hela S12A 
attackerade Fugu för att äta kina. OCH ja då menar jag äta hela kina. För det kändes det som.
Vi proppade i oss tallrikar efter tallrikar och hade tävlingar. Ett fint tal hölls av Samuel och 
efter att vi tagit slut på maten fortsatte flocken S12A till flustret för efterfest. Haha nej nu
skojar jag bara med er. Vi gick dit för att gå på intressemässan. WIHO
Nej ska inte klaga, mycket bättre än att sitta på en lektion och lyssna på piplisa!
Är även stolt medlem i ung-pirat nu vilket känns bättre än bäst.
Måste dock sluta prata och lägga ifrån mig alla internetkopplande elektroniksaker som jag har.
Har engelska prov imorgon på inget mindre än GRAMMATIK. Kan någon döda mig?
Hatar grammatik med hela mitt hjärta och kommer alltid att göra. Värsta som finns. 
Vi hörs senare (om jag överlever vill säga) / Glasögonormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide