happy

 
Hola! Har haft en toppen bra start på veckan. Idrott, chill svenska lektion och filmtittande på historian.
Slutade 13.40 tistället för 16.00 pga att min spanska va inställt och våran historia lärare lät oss gå tidigare.
Kom hem och sen dess har jag haft tanken, "theres nu måste du plugga". Har jag gjort det? Nej
Trodde det var House ikväll men blandade ihop det med imorgon så har därför ingen undanflyckt från läxorna nu.
Därför ska jag gå och drunkna i plugg. Kan dock glädja mig åt att jag har sovmorgon imorgon och att
det bara är 4 dagar kvar tills jag får se THE VAMPIRE DIARIES. Ja jag är hyper och JA jag älskar det.
Säger bara ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN. Har väntat i flera månader och nu är det äntligen bara några
få dagara kvar. Har till och med planerat in att gå upp 05.10 så jag hinner ladda ner det och se det innan
jag går till skolan på fredag. Förstår ni då hur mycket jag älskar det? Jaja ska sluta babbla. Hejsvejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide