haha

 
Onsdag, lill-lördag och allt det där roliga. Två skoldagar kvar till lov och ett prov.
Historia provet checade jag av idag, lätt som en plätt. Eller nej de ska jag inte säga för fan
så pinsamt de blir om jag får E. Haha men det kändes bra iallafall. Älskar Fredrik.
Invigde ju mina JEFFREY CAMPBELL skor idag också!! Klarade mig från klantiga felsteg
och kände mig mäktig eftersom att alla var tvungna att se upp till mig (haha). 
Är nu hemma, har precis käkat och ska dyka in i eneglskan som ska in i morgon.
Matteprovet får gå som det går, litar på mina matte gener som ej existerar.
Blir glad över ett E om jag säger så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide