2012-11-26

Är helt slut efter denna långa måndag. Toppade ju även med extra sömnbrist efter helgens bravader och får
igen för det nu i veckan. En jobbig spanska lektion avslutade jag dagen med och sen bar det av till stan där
jag träffade Hanna och Becco en snabbis. Efter det strosade jag runt själv i affärerna och spenderade pengar.
Köpte julklappar gjorde jag också vilket jag tycker va väldigt bra gjort av mig då jag egentligen brukar vara ute
i sista sekunden. Blev även kär i ett par byxor på h&m men dock fanns dom bara i stl 42 så efter tankar om att
jag kanske skulle försöka sy in dom kom jag på den genialiska idén att åka till gränby. Fanns dom där? JA
Fanns dom i rätt storlek? JA(!!!). Detta gjorde min dag underbar och hem for jag sedan med bussen.
Efter en dusch och två mackor sitter jag nu på min säng och skriver detta inlägg med john blund sittandes 
på min axel. Därför ska jag nu krypa ner i min nybäddade säng och låta drömmarna flöda samt njuta av den
underbara sovmorgonen som jag har imorgon. Godnatt babes

Kommentarer
Postat av: :)

Uppdatera oftare!

2012-11-27 @ 10:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide