prom night



























långt ifrån alla bilder men detta är vad jag fixat ihop till er nu iallafall.

Kör på en liten sammanfattningstext om gårdagen. Började hela dagen med att min underbara
kusin kom hem till mig. Hon va så snäll och duktig. Mitt hår, mitt smink och det där lilla extra.
Allt det fixade hon. En stor applåd och en stor tack kyss till henne! KLICK KLICK KLICK
Sen fick jag skjuts till Paulina där resten av tjejerna befann sig och även limon.
Klockan 17.40 rullade vi in vid skarholmen och den röda mattan. Hade en super bra kväll
med fina människor och massa fina klänningar samt kostymer. God mat och fint väder.
Allt var på topp helt enkelt! Och sen orkar jag inte babbla på mer men senare under natten
somnade iallafall en super glad och nöjd Theres i sin säng. Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide