new in!

linne - gina tricot 99 kr

Slapp torsdag, lika slapp som dom kommande skoldagarna kommer vara också.
Helt sjukt att vi slutar 9an snart. Nästa fredag den 8/6 är jag klar på högstadiet. Helt sjukt hur fort tiden går!
Idag har jag iallafall bara chillat i skolan och sen hade vi en liten vandring runt uppsala. Så 12 bussen
tog mig hemmåt där jag befinner mig just nu. Ska ner till Vänge skola om ett tag också.
Idag är det nämligen Vänge skolas dag - en tradition.
Sen vill jag passa på att slänga in en stor gratulation till min vän Markus som fyller 17 härliga år idag!
Ja de va allt jag hade att säga nu, hejdå mina små grisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

är den genomskinlig eller kan man köra utan bh? skitsnygg va den iallafall!:)

2012-06-01 @ 14:34:56
Postat av: Theres

Sv; toppen är tyvärr genomskinlig så jag rekommenderar en bh under. Eller en freebra för ryggen vill man ju gärna ha öppen! Så jag kommer nog köra på freebra. Kramis

2012-06-01 @ 15:24:24
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snygg!

2012-06-05 @ 20:59:48
URL: http://sunmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide