du är bäst nu, men du var bättre förr.







en liten del av dagens, shorts second hand, topp h&m, armband turkiet, örhängen jc.

Hejsan hoppsan! ny vecka, nya tag. Riv startade med matte nationella den muntliga delen
idag. Gick helt okej. Har totalt G nu iallafall så nästa vecka måste jag kötta på C delen.
Den här veckan är också den sista hela veckan som vi går. Sen väntar korta veckor
med studiedagar och massa annat! SKÖÖÖÖNT
Är lite små depp då jag egentligen skulle fått min balklänning idag men eftersom att
den levererades direkt till dörren när ingen var hemma och kunde ta emot den så fick
jag den inte. Surt. Men hoppas på att få den i slutet av veckan istället!
Limousinen är iallafall bokad nu också. Känns som att det kan bli en bra bal!
Nu ska jag snart iväg på träning för att kötta lite. WIHOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide