depp mode

 

Får snart pskykbryt. Allt har bara gått fel idag känns det som. Är de inte de ena så är de det andra. Jag är blek vilket är en av dom värsta sakerna jag får panik över. Jag är fattig och pank vilket är ännu värre. Allt går bara fel och nu ska jag sova också här hemma helt själv ska tilläggas medans la family är hos mormor. Kul. Riktigt jävla kul. Jag hoppas verkligen morgondagen bjuder på någon bra händelse för annars vet jag inte vart jag ska ta vägen. Nu känner jag mig iallafall lite lättad efter att fått skrivit av mig lite. Jaja godnatt


Kommentarer
Postat av: Malin - foto & vardag

Ny dag, nya krafter! :D

2012-05-20 @ 09:28:57
URL: http://maliinlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide