2012-05-14

Hej! Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår men orkade inte och var inte direkt på
humör heller. Men nu är jag här igen! Sicken tur för er va?
Dagen har iallafall varit väldigt bra, hade sovmorgon som vanligt på måndagar. Efter lunch
drog jag och några ur balkommitten till skarholmen för att förbereda inför balen.
Massa jobb med balen just nu men hoppas att det är värt det!
Efter de drog jag till stan en snabbis och träffade Manfredo och Lasse. Vi kollade
runt lite och bara umgicks. Trevliga pojkar är dom där filurerna!
Nu sitter jag med en smoothie och kollar på big brother, ikväll är det träning igen,
dock gjorde jag illa mig igår på matchen så har skit ont i foten. Men med lite tejp fixar det sig nog!
Hoppas jag iallafall! bye

Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg!

2012-05-14 @ 20:23:22
URL: http://saannaaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide