hotter than fire















jeans jacka secound hand, tröja cubus, jeans cheap monday,
klocka guess, brillor h&m, senilsnöre monki.

Idag har min måndag varit riktigt bra (trots min döda kropp och brist på energi).
Har fått so:n klappad och klar trots att jag inte hade tränat någonting förns idag.
Men det muntliga seminariet gick bra så nu hoppas jag på ett bra resultat också!
Annars är allt bra, solen skiner, värmen är påväg och cykeln är framme.
Mitt fotbollssug har kommit tillbaka och jag känner mig allmänt glad.
Visst finns det negativa saker också men just nu vinner allt det positiva!
Hoppas även ni har det bra, annar vill jag säga till lägga att sommaren snart är påväg
och att om vi har påsklov om 3 veckor!
Hoppas det gjorde er på bättre humör! Vi hörs senare babyyyys


Kommentarer
Postat av: Sara-Louise

söt blogg! :)

2012-03-13 @ 09:03:03
URL: http://diktobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide