godnatt!

Dålig blogg uppdatering idag, ursäkta för det.
Har haft fullt upp hela dagen. Tog tåget till Stockholm
vid 10 tiden med Amanda, Signe, Andrea och Vera.
Vi gled runt på stan samt käkade.
Tunnelbanan tog oss till Globen där vi köade med några andra Uppsalabor och
gick i skift då det var otroligt kallt.
Efter mycket press, andningssvåriheter, damp utbrott osv kom vi in på dansgolvet!
Fullt ös medvetslös kan man beskriva kvällen.
Trångt, varmt och hoppande människor.
Efter ett tag drog jag och träffade mina fina flickor ifrån skolan
och dansade galetoch njöt av min vistelse i globen.
Trots alla motgångar med en rasande levels plattform osv hade jag en oförglömlig kväll!
Och det var värt varenda öre!
Kom hem till fina Vänge senare runt halv 12 och fick då ryck att sprida min
glädje till lite andra vänner som befann sig i dartlokalen.
Kom för övrigt hem för ett litet tag sen och har precis duschat.
Nu ligger jag i sängen och är redo att vila ut mina trötta dansfötter! Godnatt

Ps. Bilderna från kvällen kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide