we like to sleep all day and party all night

 
 
delar med mig av två bilder från igår bara för att jag är så snäll
 
Kan börja med att säga att min midsommar var bäst. Efter en riktigt god middag
gick jag och Axel ut på en promenix. Sen hamnade jag hemma hos Micke i någon timme 
där vi spelade kubb, sprang runt en innebandyklubba som en tok (ni vet när man snurrar många varv 
och sen ska man springa iväg), snackade och hade det allmänt bra. Drog till joel vid 11 tiden där massvis 
av vänner befann sig. Bad, ölspel osv roade vi oss med. En lagom kväll som inte hade kunnat blivit bättre!
Hoppas även ni hade lika kul, annars får ni väl trösta er med att det kommer fler midsommrar! Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide