onsdag

 
Tjabba tjena hallå hoppas ni har haft en bra dag, min har iallafall varit en stor tumme upp.
Gamlingarna blir bara sötare och sötare för varje dag som går och tur är väl det!
Jobbade över lite idag för att jag är så otroligt snäll, vi var iväg på fika i ekeby med ett gäng.
Kaffe och tårta, mys musik och skratt bjöds det på. Alltid lika trevligt!
Sen jag kom hem har jag mest slappat framför datorn, lagat mat och nu taggar jag inför
den första semifinalen. Heja spanien! Har väl inte så mycket mer att säga,
just nu ser mina dagar rätt lika ut eftersom att jag bara jobbar. Men kan garantera er om 
att jag har det bra iallafall. Längtar dock lite till fredag, då ska jag och la family bege oss till
Vimmerby för att spendera helgen där. Astrid Lindgrens värld och myspys med min
granne (för länge sen) som jag inte har träffat på cirkus 9 år. Ser fram emot det, hejdåååååå

Kommentarer
Postat av: Milla

riktigt fin design du har!

2012-06-28 @ 01:22:14
URL: http://jaghetermilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide