new in








svarta jeans 40 kr, levis jeans 40 kr, kjol 30 kr

Underbara second hand affärer. Jag älskar er. Jag och farmor har idag åkt runt till olika
second hand affärer i Heby och Sala. Billigt och bra. Speciellt glad är jag över levis byxorna jag köpte.
Eller rättare sagt fick. Dom tog inte kort så skulle gå och ta ut pengar men automaterna funkade inte
så jag gick till kassan för att lägga undan dom så jag kunde fixa pengar på något annat sätt men sötisen
i kassan bara log och sa nej du får dom. SOM jag dog för honom då. Han gjorde min dag. Och nu är dom avklippta till shorts också och är sååå snygga. Ska pyssla lite mer med dom innan ni får se dom på. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide