live your fucking life.

Musik, bloggande och weheartit surfande är vad jag håller på med just nu.
Skönt att vara ledig imorgon och på onsdag också. Jag kan absolut inte klaga iallafall.
Tackade nyss ja till mitt kommande sommarjobb också som kommer vara på ett ålderdomshem
här i Vänge. Haha jag på ett ålderdomshem? Tror det kan bli riktigt kul att se. Men jag hoppas på
att få umgås med några riktigt booodisar. Dock har jag lätt för att få oturen på min sida..
Jaja vi får se hur det går helt enkelt. Nu ska jag återgå till mitt roliga liv som jag har när jag
inte bloggar. Typ som att lyssna på musik, äta, ligga uttråkad i sängen eller stirra på mobilen. TJOHOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide