förlåt mig

 
 
Hoppas ni står ut med att uppdateringen är tråkig och dålig. Vi får hoppas på bättre
tider någon annan gång. En av anledningarna är för att tiden inte räcker till och sen 
fungerar inte blogg.se appen så någon sån uppdatering kan ni inte heller få. Livet suger ibland
Jobbade iallafall som vanligt idag. Slutade 3 och drog då direkt hem och sen gick bilen 
mot Vimmerby där jag nu befinner mig. Värsta bilresan jag varit med om.
Jag fick hedersplatsen i mitten i bak pga att mina 3 små syskons stolar inte får plats 
tillsammans på säterna i bak. Tjoho. Den skrek, grät, gnällde och var allmänt dryga
i cirkus 6 timmar och jag var trött och irriterad redan innan jag hann sätta mig i bilen. Bra start..
Hade även problem med täckningen i mobilen på vägen dit så de gjorde inte heller saken bättre.
Men nu är vi framme, täckning, internet, ett eget rum, mätt och belåten och framför allt så
har jag nu efter ungifär 9 år äntligen fått träffa världens bästa Linda igen. Men nu är jag
dock super trött så ska sova, imorgon väntar en heldag på Astrid Lindgrens värld. 
Kan inte lova att ni får en uppdatering men håll tummarna så kanske ni har turen med er. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide