hipp hipp hurra

 
 
 
Världens bästa Manfred, det är du det!
I lite mer än 1 år har vi känt varandra nu och jag måste säga att de här året har
varit det bästa! Inte nog med att jag lärde känna dig, du blev en person som kom mig
väldigt nära också och en av dom bästa killkompisarna som jag har det är du helt klart!
Nu är du för fan 18 år så jag hoppas att du firar denna dag riktigt bra! Tyvärr är jag inte hemma
än så det här året kan jag inte vara med på din födelsedag. Men när jag kommer hem så jäklar
ska det firas! Inte varje dag man fyller 18! Sist men inte minst vill jag säga
att du är så sjukt jäkla bra och att jag är så himla glad att vi lärde känna varandra.
Grattis på födelsedagen min underbara vän!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide